God Morgon.

Dagarna till att helt får börja om har börjat. Det känns som om jag har en släags psykisk spärr i hjärnan nu, aom gör att jag inte kan, vill eller orkar ta tag i mig själv eller mitt liv just nu. Hatar den känslan.
Det är som att kroppen bara själv räknar ner. Så 1 Januari börjar jag om på ny kula, glömmer det gamla som varit, slutar titta bakåt hela tiden och tillåter mig själv att få ångest för det som varit eller kunnat vara. Nu är det dags att bara titta framåt mot 2016 och jag ska göra det bästa av det där året.
 
Det känns lite kliché men ja, då får det låta så för det är så jag känner och planerar i alla fall.  =) Så, 4 dagar till omstart/nystart!!
 
Här på bilden ett fynd jag gjorde igår, en kofta för 50:-, jag älskar den <3
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: