God morgon.

Nu har set gått många dagar sedan jag skrev igen. Skärpning. 

Det har varit en hektisk vecka med veterinärbesök med hästen på klinik 2,5 timma bort, 60-års kalas & 60-års fest, stallvakter å ja.... Det har varit mycket förr veckan.

Men det går bra i alla fall. Jag åt vad jag ville på 60-års festen och de gjorde jag med gott samvete för det går så jäkla bra nu. Både med gymmet och varit ute å sprungit ett flertalet gånger. Så gott. 

Känner mig super pigg och mår bra nu. Känns kanon. Tänk att träning kan göra att man mår så bra. Handlar inte om att jag alltid har gjort stenhårda träningspass men jag har gjort NÅGOT varje dag. :)

Har även gått ner 3 kg sen jag vägde mej sist för 1,5 vecka sedan. Härligt. 
Så ja, just nu rullar det på bra :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: