Veckans vikt.

Ska börja med veckans vikt tror jag.
Så varje tisdag kommer jag uppdatera om vikten och ev mått med.

Startvikt: 17/7-13 86 kg

Delmål 1: 84 kg - UPPNÅTT 29/7
Delmål 2: 80 kg - UPPNÅTT 30/8 

Veckans vikt, 29/10 :  79,3 kg
Ja, som ni förstår har ja gått upp några kilo sen jag skrev inlägget: YES, under 80 kgs gränsen. Men sen blev jag sjuk, i samband med ambulansfärden, och samlade på mig massor av vätska så de tog ett tag för mig att bli av med allt det så gick upp några kilo där, och det ha stått still ett bra tag, vilket jag känt mig otroligt nedslagen för. Men nu är jag på G igen. Gött!! 

Nästa mål, Delmål 3: 76kg. 

Så tre kilo till nästa delmål. Det ska väl snart vara avklarat, hoppas jag ;) 
Hoppas ha nått det inom 3 veckor, är ju inte alla orimligt, "bara" 1 kg i veckan. Får väl sätta hårt mot hårt ;) 
 
Nu ska ja mysa visare i detta höstvädret med mina nya underbara tofflor <3 
Puss på er! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: