Hej

Ja, då var det gjort, då blev det så. 
Jag är nu singel och det känns....bra. Det känns ändå som en sten har lyfta Från mina axlar. Det har varit jobbigt länge och funkat dåligt. De har tagit mer energi en vad det har gett. Så därför valde vi att avsluta det, det var bådas val. Så... Så är det! 

Så nu kommer jag lägga min fokus på hundarna, hästen och träningen. Det har inte blivit mkt träning alls de senaste, då motivationen varit helt borta samt jag har varit så sjuk orkeslös pga detta. Men nu ska jag blicka framåt, och tänka mig själv ett tag och vad jag vill. Väldigt skönt att man har sitt egna boende så man slipper leta efter det mitt i allt oxå. Även han har sitt egna. 

Så, nu känns tankarna lite mer klara och  jag kan känna ett slags lugn i mig. Det kommer bli bra, det kommer bli bättre en bra. Jag är bossen i mitt egna liv. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: