Hey.

Igår innan ridning drog jag mitt knä halft ur led, otrevligt och idag gör de lite ont. Stramar emot så att säga. Tyvärr inte ovanligt utan de har hänt många gånger men nu var det länge sen. Men jag fastna i leran, foten sögs fast när jag skulle hindra unghästarna från att smita ut med min häst. 

Jaja, så idag blir de nog ingen direkt aktivitet med benen i alla fall. Men armarna är de inget fel, eller magen ;) 

Vädret är så pissigt tråkigt så jag funderar på att emigrera till typ en Öken, för är så super as trött på detta skitvädret, jag orkar inte mera grått å regn. 😩 

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppas finna lite motivation till resten av dagen. Hey på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: