Sådär då!

Då är vi snart framme i mars då, ännu en månad slut på detta året. Ännu en månad som känns misslyckad.
Ursh ja. Så trött på alla mottgångar som varit redan. Men nej, nu ska vi tänka positivt.
 
Dra ett streck över de som varit och gå vidare. =)
Nu känns i alla fall knät hyfsat bra så jag tänkte nog försöka mej på att gå till gymmet i veckan och börja lite försiktigt. Inte köra på tungt med knät men i alla fall börja så smått. Börja träna upp knät lite grann, De behövs verkligen.
 
Så. på dagens agenda idag efter 7 dagars jobb i streck och nu en ledig måndag har vi startat dagen med hundpromenad, sen blev det en kaffe till frukost och nu sitter jag här och njuter lite av mitt kaffe med datorn i knät och sen blir det vidare till stallet där två hästar ska ridas och sen ska jag nog hinna träna Vera, min jaktgolden, lite också. Sen kanske det blir gymmet i eftermiddag/kväll, OM energin finns och knät känns hyffsat. Annars tänker jag satsa på gymmet imorgon bitti. Gillat å göra det på morgonen så det är klart lixom ;)
 
Annars då? Hur går det för er andra? Vad gör ni? Kör ni några dieter eller hur går ni tillväga?
Jag försöker verkligen att inte tänka att jag "bantar" utan försöker helt enkelt hitta en ny livsstil, en hållbar sådan. 
Och LCHF tycker jag är en vettig och "Lätt" livsstil där man får äta massa gott utan att få dåligt samvete. Det känns som jag hittat rätt i alla fall.
 
Sen får man ju inte missköta sig när man äter LCHF för då kan man ju snabbt lägga på sig en massa, så de är AJABAJA! ;) Men som tur är tycker  jag att man inte vill slarva så mycket för man är lixom mätt å belåten och inte direkt sugen på godis å så om man äter rätt och korrekt,
 
Så, nu drar vi igång dagen ordentligt här.
En gammal bild från i somras bjuder jag på här, för som jag längtar efter värmen nu! <3
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: madde

Skönt att höra att knät börjar bli bättre =)

2016-03-01 @ 14:18:17
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: